Twilight Turkiye Fan Sitesi
 
AnasayfaAnasayfa  KapıKapı  GaleriGaleri  SSSSSS  AramaArama  Üye ListesiÜye Listesi  Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları  Kayıt OlKayıt Ol  Giriş yap  

Paylaş | 
 

 tüm çalışmalar buraya ;)

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
gölgeharamisi

avatar


MesajKonu: tüm çalışmalar buraya ;)   Ptsi Ağus. 25, 2008 3:44 pm

ilk öncelikle bu bölümü açtığı için Egenaz'a bol bol teşekkürler:D

evet artık yazı çalışmalarımızı koyacağımız bir bölümümüz oldu buraya tüm üyelerden bir kaç çalışma bekliyoruz Wink yazamıyorum diyip kaçmak yok Razz
Yalnız bu bölüme gönderilen hikayeler ve şiirler tamamen gönderen kişiye ait olmak zorundadır, başka şair ve yazarların ürünleri edebiyat bölümüne konulmalıdır!
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Egeedward
Admin
avatar


MesajKonu: Geri: tüm çalışmalar buraya ;)   Ptsi Ağus. 25, 2008 3:47 pm

çalışmalarınızı kendinize ait bir başlık açıp okuyucularınıza sunabilirsiniz (ldhdlkhfd!!)

Very Happy

_________________




Twilghters Are All Over The World

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Dora

avatar


MesajKonu: Geri: tüm çalışmalar buraya ;)   C.tesi Ağus. 30, 2008 4:46 pm

Egenaz çok sağol. afro
:alkış efekti:
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
L.I.Y.A.R

avatar


MesajKonu: Geri: tüm çalışmalar buraya ;)   C.tesi Ağus. 30, 2008 8:14 pm

Ödül kazanmış ingilizce bi hikaye koyim mi:)
Ama sadece isterseniz;)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
gölgeharamisi

avatar


MesajKonu: Geri: tüm çalışmalar buraya ;)   C.tesi Ağus. 30, 2008 8:29 pm

tabi tabi isteriiz:D ingilizce türkçe farketmez şimdi ingilizce sonra birde türkçesini koyarsın Wink Razz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
L.I.Y.A.R

avatar


MesajKonu: Geri: tüm çalışmalar buraya ;)   C.tesi Ağus. 30, 2008 9:03 pm

Türkçesi yok ki:) İngilizce yazdım. Yarışma İngilizce Öykü Yarışmasıydı çünkü.

Eh buyrun bakalım. [Gülmek yok!! Döwerim:D]

http://fanpiresturkey.forumotion.net/calymalarymyz-buraya-f15/ladyinred-tum-calymalary-t84.htm#3087


En son Lady in red tarafından Perş. Eyl. 04, 2008 7:26 pm tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
sLn

avatar


MesajKonu: Geri: tüm çalışmalar buraya ;)   Çarş. Eyl. 03, 2008 10:29 pm

wow gerçekten çok güzeldi gerçekten ingilizcen de kusursuz çok yeteneklisin
ne zaman ödül kazandı hikayen?
edit: bi de acaba one tree hill mi izliyosun merak ettim Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
L.I.Y.A.R

avatar


MesajKonu: Geri: tüm çalışmalar buraya ;)   Perş. Eyl. 04, 2008 2:58 pm

Tam da silicektim ben bu post'umu.
Her zaman için böyle olur bana hikayeni koy koy derler sonra günler geçer kimse okumaz.
O yüzden binlerce kez teşekkür zamanını ayırıp okuduğun için, bende daha neler var eheh:D
Evet izlemem mi isimler One Tree Hill'den görüldüğü gibi:)
Mart 2008'de ödül kazandı ödül de pek bi şeye benzemiyodu ya neyse:D
Tekrar sağol sLn okuduğun içinn=]
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
gölgeharamisi

avatar


MesajKonu: Geri: tüm çalışmalar buraya ;)   Perş. Eyl. 04, 2008 3:13 pm

meldacım neden öle düşünüyosun ki? Ayrı bir başlık açmamışsın benim haberim bile yoktu koyduğundan dün akşam farkettim okumaya çalıştım ama ingilizcem biraz zorladı sözlük gerekli oldu Suspect (twilightı nasıl okucam bilmiyorum Rolling Eyes ) ama emin ol çevirmeyi bitirebildiğim an Very Happy yorumunu yapıcam (aynı zamanda benim hikayeyede yorum yok ama Very Happy alıştıkça buraya yorum gelecek ben inanıyorum Laughing)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
L.I.Y.A.R

avatar


MesajKonu: Geri: tüm çalışmalar buraya ;)   Perş. Eyl. 04, 2008 7:19 pm

gölgeharamisi demiş ki:
meldacım neden öle düşünüyosun ki? Ayrı bir başlık açmamışsın benim haberim bile yoktu koyduğundan dün akşam farkettim okumaya çalıştım ama ingilizcem biraz zorladı sözlük gerekli oldu Suspect (twilightı nasıl okucam bilmiyorum Rolling Eyes ) ama emin ol çevirmeyi bitirebildiğim an Very Happy yorumunu yapıcam (aynı zamanda benim hikayeyede yorum yok ama Very Happy alıştıkça buraya yorum gelecek ben inanıyorum Laughing)


bana hep aynı şey oluyo güzelim sorun değil alıştık artık;) ayrı bi başlık açmam gerektiğinden haberim bile yok bi tanecik öykü için başlık açmak saçma geldi,ama öyle diosanız öyle yaparız Very Happy
senin hikayen nerdeydi bekle hemen okuyorum:D
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
sLn

avatar


MesajKonu: Geri: tüm çalışmalar buraya ;)   Perş. Eyl. 04, 2008 9:43 pm

Lady in red demiş ki:
Tam da silicektim ben bu post'umu.
Her zaman için böyle olur bana hikayeni koy koy derler sonra günler geçer kimse okumaz.
O yüzden binlerce kez teşekkür zamanını ayırıp okuduğun için, bende daha neler var eheh:D
Evet izlemem mi isimler One Tree Hill'den görüldüğü gibi:)
Mart 2008'de ödül kazandı ödül de pek bi şeye benzemiyodu ya neyse:D
Tekrar sağol sLn okuduğun içinn=]
gerçekten hiç önmli değil çok güzel yazmışsın bi de sonu hiç tahmin ettiğim gibi bitmedi beni şaşırttı diğer hikayelerinde de başarılar Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
tüm çalışmalar buraya ;)
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» TheAli Buraya Kanka
» Bune Kardeşim ya neden giremiyorum buraya :S
» paradiz ve moderatorler lütfen buraya bakar msınız yardımız gerekli
» Buraya yazı vs nasıl ekleyebilirim.
» Arkadaşlar Buraya Bir Bakın...! [Form Dolduruldu]

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Twilighters in Turkey :: Kültür-Sanat :: Yazı Çalışmalarımız :: Çalışmalarımız buraya!-
Buraya geçin: